sobota, 1 sierpnia 2009

Problem z WiFi soft 3.0 ROZWIĄZANY !!!!!

Mój iPhone działa sobie już 3 dni i to tak jak powinien WiFi działa i wszystko co powinno ale pisze dopiero o tym teraz ponieważ finalną wersje softu 3.0.1 dostałem 48godzin przed oficjalną premierą od mojego przyjaciela z Apple ktory prosił o anonimowość nawet sposób na Jailbreak był już dawno znany bo widziałem na innych blogach żeby poczekać ze narazie się nie da a dało się i to łatwo odblokować iPhona jestem teraz szczęśliwym człowiekiem pozrdo dla wszystkich od środy ruszam z blogiem.

P.S thanks for the apple .................... the greeting

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mam prosbe.Mógł byś wsadzić na bloga aplikacje wedict?

darek l pisze...

czy możesz podesłać lek na niedziałające wifi na 3.o ? agmuz@tlen.pldonsprey

Taki sobie Typ pisze...

ciekawe czy masz pomysl na problemy z wi-fi w 3.1 oraz 3.1.2 - xxxslam@o2.pl jak cos, bede wdzieczny 9i to bardzo)