środa, 5 sierpnia 2009

Problem powrócił WiFi nie działa też w firmware 3.0.1!!!

Po kilku dniach szczęścia i radości z tego że WiFi w iPhonie 2G działa problem powrócił i już mam dość szukania przez całe noce rozwiązania bo jeszcze nikt z tym sobie nie poradził a wiele jest takich jak ja nawet na allegro jest mnustwo iPhonów na sprzedaż z tym problemem i chyba będzie trzeba czekać na nowy firware 3.1 który zmieni baseband bo chyba tam tkiw problem ( BLOG ZAWIESZONY DO ROZWIĄZANIA PROBLEMU JAK MACIE SPOSÓB JAK GO ROZWIĄŻCIE TO BĘDĘ WDZIĘCZNY I ODRAZU ZACZNĘ DALEJ WRZUCAĆ DUŻO APP IPA ) POZDRO

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Przeinstaluj soft na 2.2.1 ! Ja wrocilem z 3.0 powinno pomoc

strus13 pisze...

Nie pomogło prubowalelm już wszystkich softow od 3.3.1 do 2.0 i nic

Unknown pisze...

Zmień "powrucił" na "powrócił",

Anonimowy pisze...

witam mam takie pytanie jak przerabiasz nadz w jaki sposób stajesz się posiadaczem zcrakowanych aplikacji czy jest możliwość zrobienia tego samemu z aplikacja która mnie interesuje a nie ma jej nigdzie na necie ? pozdrawiam