poniedziałek, 9 marca 2009

Wasze IPA !!!

Wasze propozycje aplikacji IPA wrzucę w środę bo wtedy mam wolne bo na iPhona nie ma chyba aplikacji do pisania bloga żeby można było wklejac linki jak by była to bym wrzucał wszystko w pracy bo czasami mam wolna chwilę jak na restauracji nie mam ludzi bo jestem szefem kuchni dziwne no nie iPhone nie ma nic wspólnego z gotowaniem aha miałem Wam jeszcze napisać ze będę czasami piasal o obsłudze iPhona z Linuxa bo właśnie zainstalowalem linuxsa ubuntu na moim kompie i będę testował i dzielił sie z wami moimi doswiadczeniam może ktoś z Was też sie na niego skusi może wkońcu da się ominąć zupełnie iTunes w linuxsie.

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Bardzo posze o apikacje tymu iwash itd.

moze byc fake interesuja mnie rozne male aplikacje moga byc filmiki

z gory dziekuje

swiety blog

strus13 pisze...

Kolego dzięki ze podoba Ci sie blog. A to o co prosisz jest na moim blogu i kilka inny filmików na wyszukiwarce mojego bloga wpisz iwash i znajdziesz jak by linki nie działały to daj znać. Pozdro

Anonimowy pisze...

Hej to ja od tego posta z "umierającym blogiem", nie myślałem, że aż tak to odbierzesz... po prosu zmartwiałem się troszkę bo ten blog naprawdę jest bardzo dobry. Myślę, że nic więcej nie muszę pisać, każdy kto tutaj się znajdzie prędzej czy później docenia ten blog.

A tak na marginesie to jeżeli masz Texas Hold'em to fajnie jak byś go wrzucił. Jeżeli nie to okej...

Pozdrawiam i miłego szefowania w restauracji :)

strus13 pisze...

Dzięki za miłe słowa dzięki takim ludzią jak ty chce pisać tego bloga i cieszę się ze mogę komuś pomoc jutro wrzucę o co prosisz bo ostatnie dwa dni pisze bloga na iPhonie to możesz sobie wobeazic jakie to męczące klepać po ekranie. Pozdro i jeszcze raz dzięki

bartosz69 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...

moje propozycje:

Black Shades
The Oregon Trail
Touchgrind
Firemint Real Racing
Edge
Sentinel
Aqua Moto Racing