piątek, 6 marca 2009

INSTALLOUS !!!


Pora na następny stopień wtajemnieczenia dla Was bo mam coraz mniej czasu na pisanie mojego bloga bo ciągle jestem w pracy zdradze wam jeden z moich sposobów na szukanie i wgrywanie waszych IPA !!! 
Napisze wam to krok po kroku : 
A wiec zaczynamy od włączenia cydii i dodaniu sources http://cydia.hackulo.us/ 
po dodaniu instalujemy program o nazwie "Installous" i możemy się cieszyć czymś w stylu 
App Store tylko że tam mamy wszystko za darmo znajdziecie tam praktycznie wszystkie aplikacje 
z podziałem na categorie jak w normalnym sklepie. Obsługa programu jest banalna więc nie będę jej opisywał. Teraz możecie sami szukać co Wam potrzeba. Miłego DARMOWEGO ściągania jak macie jakieś problemy to piszcie. 

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Mam Installousa już jakiś czas, ale nie mogę ściagać. Zawsze, niezależnie od aplikacji, linka czy tego, czy korzystam z 3G czy WiFi, przy próbie zainstalowania czy ściągnięcia pojawia mi sie "Download failed. Cold not start saving file"

strus13 pisze...

A masz crackowanego iPhona? Jak nie to nie będzie zapisywał żadnych aplikacji IPA a jak to nie pomoże to spróbuj zainstalować z cydii program o nazwie X-IPA to coś jak Instalous.

Anonimowy pisze...

Czyli blog umiera??

Anonimowy pisze...

szukam aplikacji visual contacts. była w paczce jakiś czas temu ale już wygasły linki niestety. ma ktoś może?

Anonimowy pisze...

Witam
Zrobilem jailbreaka na iphone,sciagnalem [CIACH] i pobralem z niego kilka gier.Problem mam taki ze zapisalo mi je w folderze var/mobila/aplications/(jakis kod).Znalazlem go dopiero po zainstalowaniu mobilefinder(nawet ikony nie bylo na pulpicie).Jednak po kliknieciu na aplikacje (Spore w tym przypadku) nic sie nie dzieje.Probowalem je dac do aplications gdzie byla reszta aplikacji z pulpitu.Po roznych kombinacjach udalo mi sie sprowadzic ikone na pulpit ale gdy na nia klikam wyskakuje okienko-"Nie da sie otworzyc programu Spore".Prosze o pomoc lub napisanie na gg-4879327. Z gory dzieki

firmware-2.2.1

strus13 pisze...

Kolego pomogę Ci w poniedziałek jak będę miał wolne bo cały weeken pracuje przypomnij mi w poniedziałek. Pozdro

Anonimowy pisze...

NIe wiem gdzie sie zapisuja pliki! Pomocy

strus13 pisze...

Opisz dokładniej swój problem to ci pomoge. Pozdro

Anonimowy pisze...

ja tez mam podobny problem zainstalowalem instalousa dobrze sciagnolem pare gier zainstalowalem ale nie ma ich na pulpicie ! nie wiem co jest grane

Anonimowy pisze...

proszę o pomoc

mam 3g i 3.0 i jak probuje dodać w cydii cydia.hackulo.us to nic się nie dzieje na dole jest niebiski pasek a nad nim donloading Packages i nic...

Anonimowy pisze...

wejdz w installous i w setting przelacz na "dirty" i po problemie pozdrawiam

Anonimowy pisze...

zrobiłem jailbreak,zainstalowałem installous i kiedy daje jakąś grę do pobrania,to w zakładce downloads w installous jest ona ale wcale się nie pobiera.Może mi ktoś powiedzieć dlaczego?