piątek, 10 lipca 2009

WiFi w nowy sofcie 3.0 nie działa !!!!!

WiFi w nowy sofcie 3.0 nie działa !!!!! i wracam do poprzedniego softu 2.2.1 i poczekam spokojnie na soft 3.1 gdzie ten
błąd będzie poprawiony bo po co komu iPhone bez WiFi chyba że ktoś zna sposób żeby to rozwiązać bo jak na razie
to tylko zaczyna dzialać jak zrobie restarta ale to też nie zawsze i potem i tak po jakimś czasie zrywa połączenie jak ktoś wie
jak się z tym uporać prosze o pomoc. A teraz zabieram się za wgrywanie starego softu. kopiuj/wklej nie przekonuje mnie
WiFi jest ważniejsze.

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jestem zaskoczony tym co napisales u mnie wszystko bryka jak trzeba a kozystaw i w pracy i w domu z wifi

Anonimowy pisze...

Mi tez wszystko chula zrob restore

strus13 pisze...

Robiłem 6 razy na Maku i PC i ciagle to samo

Anonimowy pisze...

umnie tez smiga zero zawiasu nawet installous smiga

strus13 pisze...

To skąd wzieliscie softy i na jakich kompach bo ja robiłem pól na maku a jambrake na pc bo wyczytalem na jakimś blogu ze tez się tak dzieje z nowymi iPhonami i 3G tez maja ten sam problem i nie wiadomo czemu jak ktoś z was ma ten problem i poradził sobie z nim to będę wdzięczny. Pozdro

Anonimowy pisze...

ja wszystko mam z myiphone.com.pl i działa bez zarzutów

ja pisze...

4 telefony orange i era 3g i wszystko śmiga bez najmniejszego problemu WPA1 i WPA2 jedyne co zauważyłem to mniejsza skuteczność 3g ale może to zbieg okoliczności

strus13 pisze...

Dzięki wszystkim za rady wgralem wczoraj soft z tej strony co mi podeslaliscie chodzi lepiej tylko czasami zrywa połączenie ale nie muszę za każdym razem restartowac iPhona jak chce się połączyć z wifi może będzie dobrze. Dzięki pozdro