poniedziałek, 27 lipca 2009

POMOCY Po zainstalowaniu Sofut 3.0 WiFi nie działa POMOCY!!!

Dalej mam to samo nie działa mi WiFi po zainstalowaniu nowego softu 3.0 nie wiem co jest przyczyną bo Iphone mi nie spadł ani nie zamukł i co dziwne w podobnym iPhonie 2G 16GB wszystko śmiga może nie najszybciej jak obiecywali ale śmiga a w moim ukochanym iPhonie 2G 8 GB przestało działać WiFi a poco komu iPhone bez WiFi to tak jak mieć Porsche i nie mieć prawojazdy. Znalazłem na wielu forach dużo takich przypadków jak ja mam i to nawet z iPhonami 3G ale nikt nie umie tego naprawić już próbowałem nawet wrócić do poprzedniego softu 2.2.1 ale błąd zostaje i też z tego powodu nie pisze nowych postów bo nie mam jak testować nowych aplikacji PROSZE POMÓŻCIE ten kto znajdzie rozwiązanie dostanie nobla i wrzuce wszystk o co będzie chciał każdą aplikacje z podziemi wykopie a znajde. Dlatego blog zawieszony do rozwiązania problemu z moim iPhonem z góry Dzięki Wszystkim za Pomoc wieże że mi pomożecie. Pozrdo

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Witam. Zrestartuj ustawienia sieciowe. u mnie pomogło

strus13 pisze...

Próbowałem ok 20 razy nic nie dało :(( dzięki

Andrzej pisze...

Poszukaj informacji o basebandzie - 3.0 chyba go nadpisuje.

Anonimowy pisze...

ściągnij i zainstaluj nowy soft 3.0 może pomoże.

strus13 pisze...

Soft instalowałem ok 12 razy straciłem na to tydzień nawet nie pomaga downgrade do 2.2.1

strus13 pisze...

A co z tym basebandem bo troche nie czaje co to jest tzn słyszałem o takim czymś ale jak to zmienić czy wogóle się da???

Unknown pisze...

Spróbuj zainstalować najnowszą betę softu 3.1.

Unknown pisze...

Symptoms

* The device shows no Wi-Fi address or Bluetooth address (Tap Settings > General > About and scroll down to Wi-Fi Address or Bluetooth).
* iPhone or iPod touch appears to be connected to a Wi-Fi network but cannot use Wi-Fi for checking email, surfing the Internet, or other data transactions.
* iPhone or iPod touch showing Wi-Fi or Bluetooth icon on device as grayed out.
* iPhone not able to pair with Bluetooth device or accessory.
* When you tap Settings > Wi-Fi and then tap next to the network, no values or entries for IP Address, Subnet Mask, Router, or DNS appear.

Resolution

First, sync your iPhone or iPod touch to iTunes to backup your user information, Contacts, Calendar, and other data. Then try the following steps in order.

One : On the device, tap Settings > General > Reset > Reset Network Settings. Check to see if the device now displays the Wi-Fi address or Bluetooth address (tap Settings > General > About and scroll down to Wi-Fi Address or Bluetooth). If there is a Wi-Fi address and a Bluetooh address, then you’re done with these steps and you can resync your settings and your media using iTunes.

If there’s still no Wi-Fi address or Bluetooth address, then continue to step two.

Two :On the device, tap Settings > General > Reset > Erase All Content and Settings. Check to see if the device now displays the Wi-Fi address and Bluetooth address (tap Settings > General > About and scroll down to Wi-Fi Address or Bluetooth). If there is a Wi-Fi address and Bluetooth address, then you’re done with these steps and can resync your settings and your media using iTunes.

If there’s still no Wi-Fi address or Bluetooth address, then continue to step three.

Three :

1. Restore the iPhone or iPod touch software (this erases all data on the device) using iTunes.
2. After the restore is complete, sync your previous settings (mail settings, text messages, notes, call history, contact favorites, and so on).
3. Now see if your device shows a Wi-Fi address and Bluetooth address (tap Settings > General > About and scroll down to Wi-Fi Address or Bluetooth)

strus13 pisze...

I nic próbowałem wszystkich kroków i dalej nie działa a jak zainstaluje nowy soft 3.1 beta to zablokuje sobie iPhona bo mam simlocka już nawet próbuje kontaktować się ze znajomymi z Apple z Francji i Islandii i czekam na odpowiedz bo pisali że jestem jedną z tysiąca osób które mają ten sam problem bo to była wina Apple bo w pierwszych dniach jak pojawił się nowy soft tyle ludzi go ściągało jednocześnie że padł jeden server i soft został samoczynnie zmodyfikowany i namieszał w baseband i teraz wysłałem ten problem do techników z Apple i czekam na odpowiedz bo narazie nie znają sposobu na naprawienie tego jedyn jaki mi podało Apple to żebym czekał do września na soft 3.1 ale dalej prosze was jak ktoś wie jak to naprawić o pomoc z góry dzięki bo już bym chciał zacząć pisać dalej mojego bloga życie bez iPhone jest bardzo ciężkie dla mnie :(((

Anonimowy pisze...

hej
mi też po zainstalowaniu softu 3.0 wifi przestało działać poprawnie muszę je włączać i wyłączać żeby zadziałało :(

Unknown pisze...

narazie rozwiazania nie ma apple milczy, mnostwo uzytkownikow iphona 2g i3g ma ten problem ja tez.
trzeba czekac na 3.1 i jailbreaka
pozdrawiam

darek l pisze...

niestety mnie też to sie przytrafiło wifi przestało działać

Anonimowy pisze...

Ja mam softa 3.1.2 mam Jailbreak i po instalacji 3.1.2 bo wczesniej mialem 3.0 wifi lapalo mi tak z 1 metr max od routera a teraz wogóle bo chcialem to naprawic wgralem jeszcze raz softa i teraz nie moge nawet JB zrobic bo cydii nie pobiore bez wifi ;/

strus13 pisze...

Kolego miałem to samo ale znalazlem jedyny sposób na moje wifi i teraz nie mam wogole problemu a nie dzialalo mi od kąd pojawił się soft 3.0 teraz nie musze nic robić i działa bez problemu a więć jedynym sposobem jest włożenie iphona do zamrażarki na 20 min i napewno wifi za działa lub mniej drastyczny sposób który opisałem i działało zawsze to przeczytaj posta "Sposób na nie dziłające wifi " Ja swojego iPhona chłodziłem tak dużo że teraz nie mam problemu zawsze działa a zwłaszcza na nowym sofcie 3.1.2 bo na 3.1 czasami musiałem przykłać lód na tylną obudowę teraz zawsze działa bez lodu to jedyny tani sposub bo mój iPhone był już u kolegów z apple na islandii u developerów apple we francji i u ludzi z dev team i nic nie udało im się zrobić aż tu przez przypadek zostawiłem telefon w lodówce w pracy bo jestm kucharzem i po tym wifi działało aż nie nagrzał się znów to zacząłem na tylnią obudowę przykładać lód i zawsze działo teraz już działa dobrze i bez niczego pomysł ten wysłałem do apple ze zdjęciami podziękowali za pomoc i spróbują rozwiązać ten problem. pozdro

Anonimowy pisze...

Dzięki wielkie za porady! Dzięki wskazówce z kasowaniem ustawien sieciowych udalo mi sie naprawic wifi!