poniedziałek, 22 czerwca 2009

Soft 3.0 ?!?>!>! pierwsze wrażnia ?!??!?!

Nie będę jak wszyscy opisywał jak wgrać i skąd ściągnąc bo można to znaleść prawie na każdym blogu więc nie będę orginalny wiec pisze tylko aby podzielić sie z wami moimi wrażeniami zainstalowanie nowego softu zajęło mi troche czasu tylko przez archiwizacje i przenoszenie (zakupionych :))))))) aplikacji na kompa potem poszło PwnageTool 3.0 już łatwo ale oczywicie nie PwnageTool 3.0 na Maca bo oczywiście wyskakiwał ciągle jakiś błąd tylko udało się to szybciej redsn0w -em banalnie proste instalacja poszla szybko i bez praoblemów i pierwsze co mi sie podobało to że przywrucenie kopii zapasowej czyli naszych wszystkich ustawień iPhona zadjęć,muzy, dzwonki i aplikacji które zostają poukladane tak jak mielismy poprzednio wszystko chodzi szubko i sprawnie tylko największym minusem jest to że nie chodzi większość aplikacji z cydii które mialem zainstalowane na iPhonie nawet Installouse co jest podstawą ale z zamian za to zainstalujcie sobie XIPA dziala na tej samej zasadzie ale cała reszta wspomagająca prace iPhona nie da się poprostu zainstalować może później będzie naprawione ale jak narazie to dla mnie duży minus ale zostaje przy sofcie 3.0 bo mój iPhone już nie dawał rady z moją ilością zainstalowanych programów z cydii i z wszystkimi programami do komunikacji w tle bo czekam tylko aż bedzie dzialal Backgrounder na 3.0 piszcie o swoich wrażeniach i nowościach jakie odkryliśćie . Pozdro P.S Cydia przestala dzialac wywala ja do glownego ekranu ktos zna sposob????? AHA I NAJWAZNIEJSZE CZESTO GUBI WIFI NIE MAM POJECIA CZEMU?!?!

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Mam 3.0 ale mam problem jak instaluje gry to wyswietla mi sie blad 0xe8008001 i niewiem jak go rozwiazac nigdzie tego nie ma i nie mam jak instalowac twoich gier.:( pomocy

strus13 pisze...

Czesc kolego Twoim problemem moze byc to ze po zainstalowanu softu 3.0 musisz zainstalowac z cydii AppSynhro 3.0 i powinno dzialac.pozdro

Anonimowy pisze...

witam dowiedziałem sie ze bład 0xe8008001 wysteouje gdy mamy kopie gry nie zakupianej inaczej sciagnietej z neta jak temu zapobiec? gdyz nie umiem znaleść AppSynhro 3.0 w cydii

strus13 pisze...

Dodaj repo hackoulusa i tam jest appsynch.

Anonimowy pisze...

jak to zrobic? jak dodac?
mam ipoda i nie mam w menage add:/