wtorek, 23 czerwca 2009

KONIEC BLOGA !!!!!!

Prawdopodobnie to koniec mojego bloga bo znalazl sie jak zwykle anonimowy frajer spoleczniak co sie boi podpisac i zglosil mojego bloga do google za naruszanie regulaminu koles pieprzy farmazony o piractwie o okradaniu developerow i zgrywa milionera ktorego stac na kupienie aplikacji za 100$ i po pieciu minutach stwierdzic ze mu sie nie podoba i nie o to mu chodzilo jak by developerzy dali mozliwosc wyprubowania aplikacji przed jej zakupem bylo by inaczej a tak jest jak jest calego swiata nie uzdrowi pedal jeden i pewnie to jeden z tych ktorzy proponowali mi pisanie na swoich blogach bo zobaczyli ile ludzi mnie dziennie odwiedza i nie chcialem reklamowac ich blogow ale nie martwcie sie daje wam zrodlo skad jest wiekszosc alpikacji ktore wrzucam nich ten palant co mnie zglosil do google walczy z nimi jak jest taki cwaniak ale niech sie podpisze. Pozdro dla wszystkich co mnie czytali

Ciagnijcie teraz z : http://appulo.us/appdb/

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Tak już jest, jak toś ma "gest" to go zgnoić za to, zjechać i ukrócić wszystko. Frajerstwo się szerzy...
Trzymaj się strus13

Anonimowy pisze...

Bardzo szkoda kolego spoko jest ten twój blog codziennie na niego zaglądałem ale może się nie poddawaj w końcu nie zamieszczasz plików na swoim serwerze

Anonimowy pisze...

Mam nadzieje ze twój BLOG n ie zniknie bo bardzo czesto yu zaglądam i nie raz mi pomógł znale ść to co szukałem. Pozdrowienia !!! Precz z frajerami którym przeszkadza pomoc innym.

Anonimowy pisze...

Pieprzyć frajerów którzy
Twój blog mi bardzo pomógł i nic to nie zmieni, masz bardzo dobrą pozycję w google. nie wiem dlaczego posłuchałeś jakiegoś pacana, nie może google zablokować Ci bloga