wtorek, 25 listopada 2008

Crackowanie iPhona... Krok po kroku....

1. Bierzemy iPhona po Jailbreaku i instalujemy z Cydia OpenSSH (Sections)>Networking>OpenSSH.
2. Potem na komputerze instalujemy WinSCP wpisujemy IP iPhona i odpalamy go.
3. Wchodzimy do /private/var/mobile/
4. Wchodzimy we właściwości folderu Applications i zmieniamy uprawnienia na 777
5. Zostajemy w
/private/var/mobile/ i tworzymy folder Documents i zmieniamy
uprawnienia na 777
6. Otwieramy folder Applications i tworzymy drugi folder Documents i ustawiamy uprawnienia 777
7. Potem idziemy do
/System/Library/PrivateFrameworks/MobileInstallation.framework
8. Zmieniamy nazwę
“MobileInstallation” na “MobileInstallation.bak”
9. Ściągamy paczkę MobileInstallation z http://www.mediafire.com/?qlymytng2go
do firmwaru 2.2 lub http://www.sendspace.com/file/z4qhrx dla firmware 2.1
10. Wklej do /System/Library/PrivateFrameworks/MobileInstallation.framework odpakowany plik MobileInstallation i ustaw uprawnienia 775
11. Zrestartuj iPhona i ściągaj crackowane gry bo po co płacić za coś co można mieć za darmo.


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Witam

Świetny tutorial ale mam problem wszystko zrobiłem tak jak opisałes ale jak próbuje uruchomic aplikacje w iphone dostaje info "nie da się otoworzyć programu". Zauważyłem ze jak np wpisuje 777 program dopisuje mi 0 w efekcie jest 0777. Powyżej sa jakies "atrybuty" w kilku rzędach z czego ostatania kolumna nie jest zaznaczona (ale jak np wpisze zamiast 0 7 czyli zamiast 777 wpisuje 7777 lub zamiast 775 wpisuje 7775 to wtedy wszystkie atrybuty sa zaznaczone... Proszę pomóz... bo juz nie wiem co robic jestem tez zielony i to pewnie dlatego. Mam iphona 2g z softem 2.2
Jakbys miał czas i ochote moje gg 8138908 (czesto jestem niewidoczny) albo pisz na wirelessmeister@gmail.com