środa, 26 sierpnia 2009

BLOG NA SPRZEDAŻ !!!!!

Wystawiam mojego bloga na sprzedaż ponieważ nie mam czasu żeby go dalej prowadzić i najważniejsze że mój iPhone narazie jest w servisie Apple i czekam na ich decyzje co dalej więc jeśli ktoś jest zainteresowany to proszę o propozycje nie będę wystawiał go na allegro bo po co im płacić za tranzakcję. Mojego blog ma dziennie ok. 500 odsłon wiec ma jakąś wartość i w wyszukiwarce google po wpisaniu ipa, iphone, magic, itp to mój blog jest na pierwszym to rok mojej pracy jest mi tego szkoda ale będzię większa jeśli poprostu przestane pisać a to ktoś może kontynuować moje dzieło jeśli ktoś się zdecyduje podam mu wskazówki skąd biorę ipa i jak je szukam i wrzucam minimalna cena za jaką mogę odstąpić bloga to 50zł ze względu na liczbę odsłon i wartość zawartych na nim aplikacji po zakupie przez kogoś podaje hasła i wskazówki, kto da najwięcej w ciągu tygodnia ten wygrywa . Pozrdo

Brak komentarzy: